♡ About this blog

Un blog unde putem vorbi despre unele din problemele orcarui adolescent,afla lucruri noi.Am creat acest blog pentru a incerca sa ii ajut pe cei care au o problema,nelamurire,etc.Sper sa va placa ♡ ! XoXo

miercuri, 25 mai 2011

♡ Fa alegeri importante !

Hei:*,e prima mea postare din seria de subiecte pe care mi le-am propus sa le discut cu voi.Consider ca trebuie sa fii absolut sigur atunci cand faci o decizie si de importanta acesteia.In primul rand vreau sa va spun ca e omeneste sa gresesti nimeni nu e perfect si eu la randul meu am facut multe si nu vreau acum sa vorbesc despre "perfectiune" dar NU exista.Un sfat impotant cand vreti sa luati o decizie este sa luati una analizand bine situatia in care te aflii doar nu o sa alegeti la nimereala.Trebuie sa gandesti logic,mai demult ma razgandeam foarte mult atunci cand trebuia sa iau o decizie mai ales cand este vorba de studii.Daca ceva nu merge nu va merge,putem sa modificam pe parcurs probleme ( in unele cazuri),stiu ca multe persoane nu pot sa doarma noaptea atunci cand trebuie sa ia o decizie sau se gandesc non-stop la aceea ideea si devin foarte stresati si nelinistiti nu cred ca asta e tocmai o solutie cel mai important e sa ai incredere in tine si in propriile forte doar asa vei reusi in viata.Increderea de sine este foarte importanta daca nu crezi tu propia persoana atunci cine sa o faca?trebuie sa te apreciezi pe tine pentru ceea ce esti ca om.Orice alegere vei face trebuie sa crezi in tine ca vei reusi,gandeste-te ca poate totul se intampla dintr-un motiv.Nu te lasa influientat de cei din jur,nu se stie cine iti vrea binele si cine nu.Uneori si cei din familie iti pot face rau,tine minte tu stii ce e mai bine pentru tine nu persoanele care isi dau cu parerea din lipsa de ocupatie.

Un comentariu:

  1. Asa este,Delia!Totul trebuie gandit la rece si desi sunt binevenite pareri si sfaturi,ceea ce conteaxza cel mai mult este ca toate sa le analizezi si sa faci doar ceea ce te reprezinta!

    RăspundețiȘtergere