♡ About this blog

Un blog unde putem vorbi despre unele din problemele orcarui adolescent,afla lucruri noi.Am creat acest blog pentru a incerca sa ii ajut pe cei care au o problema,nelamurire,etc.Sper sa va placa ♡ ! XoXo

miercuri, 25 mai 2011

Pentru inceput ♡ !

  Hello,azi am decis sa imi fac acest blog pentru a ajuta adolescentii si de a le raspunde la nelamuriri poate de ai ajuta atunci cand am probleme.Am auzit multe persoane care cer sfaturi si eu la randul meu am cerut ajutor cand am avut nevoie de un sfat.Pe acest blog o sa vorbesc despre problemele cu care ne confruntam toti la un momendat in viata ca de exempul:problemele de la scoala,problemele cu parintii sau cu iubitul and just life in general .Daca aveti  vreo intrebare sa imi puneti don't be afraid to ask! =).E un proiect nou pe care vreau sa il incep si daca vreti ma puteti sustine (asta  ar inseamna mult pentru mine). Sper sa va pot ajuta prin sfaturi bune.

 

3 comentarii:

  1. O idee care merita felicitari!
    Eu te sustin!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu mare placere!Imi place enorm cand vad initiative de genul acesta!In ziua de azi oamneii sunt egoisti si daca se intampla ca cineva sa se mai gandeasca si la altii atunci este de apreciat.

    RăspundețiȘtergere