♡ About this blog

Un blog unde putem vorbi despre unele din problemele orcarui adolescent,afla lucruri noi.Am creat acest blog pentru a incerca sa ii ajut pe cei care au o problema,nelamurire,etc.Sper sa va placa ♡ ! XoXo

sâmbătă, 28 mai 2011

♡ Incredere

Hei,astazi am decis sa vorbesc despre incredere,consider ca este un lucru foarte important si multe persoane nu au suficienta incredere in propria persoana.Subiectul de astazi e unul foarte important si sper sa nu mai ma iau cu vorba si sa vaorbesc prea mult :)).Am auzit foarte multe persoane care nu au incredere in ele si ezita sa faca anumite lucruri datorita acestui fapt deoarece cred ca nu vor reusi dar cum sa reusesti daca nici macar nu incerci?Primul lucru pe care orcine ar trebui sa il aiba in considerare ca e omeneste sa gresesti si nimeni nu s-a nascut perfect.Chiar daca gresesti o iei de la capat dar datorita unor persoane sa zicem rau intentionate tie frica ca nu gresesti deoarece o sa rada de tine.Vreau sa va spun ca nu conteaza ce zic acele persoane trebuie sa crezi in tine si eu am patit destule faze de genul acesta dar am invatat sa nu mai pun la suflet ceea ce supun deoarece ei o fac numai din rautate si vor sa te faca sa suferi.De cate ori nu ati intalnit o persoana care sa barfeasca pe toata lumea pe la spate?eu am intalnit o multime de astfel de persoane si m-am lasat uneori influentata si am cazut in plasa lor crezand ca imi sunt prietene si dupa stia toate clasa ce i-am spus.Am invatat din greselile mele si am foarte mare grija cum imi aleg prietenele.In al doilea rand trebuie sa te apreciezi pe tine ca persoana daca vrei ca altii sa te respecte.Nu le da un motiv sa se poarte urat cu tine.In ultimul rand fa ce simti,nu ce spun altii.De exemplu daca vrei sa te vopsesti intr-o culoare mai ciudata fa-o ! daca vrei sa postezi filmultetze pe youtube incepe sa filmezi:P incerca si ai sa vezi ca o sa reusesti !Stiti vorba aia incercarea moarte n'are ;;) nu se intampla nimic daca incerci chiar daca poate nu vei fi pe placul tuturor.

3 comentarii:

  1. Postarea asta vine la fix!Tocmai am avut parte de asemenea doua persoane false din apropierea mea,care au inceput sa isi arate coltii de abia la sfarsitul saptamanii trecute.Este o situatie urata si neplacuta pentru ca le-am dat detalii pe care nu meritau sa le stie si de care se pot folosi oricand asa cum doresc ele...

    Increderea! Eh! probabil ca daca aveam mai muta incredere in mine alta ar fi fost viata mea...M-as fi impus in fata altora care trebue pusi la respect,as fi supravietuit cu brio la fostul meu loc de munca,as fi luat niste decizii cu mai mult curaj...

    Am realizat ca este foare important sa crezi in tine.Asta poate schimba totul!Voata ta poate lua o intorsatura favorabila tie daca ai o stima de sine ridicata.Bine, acum nici sa fi increzut,sa devii egoist sau inaccesibil dar un pic de iubire de sine nu face deloc rau.
    Mi-as dori sa pot sa am mai multe incredere in mine.
    Imi amintesc la liceu,stiam sa raspund la anumite ore dar nu ma incumetam sa raspund pentru ca nu eram sigura ca este bine.Dupa ce raspundea cineva ca mine sau dupa ce insasi profesoara spunea exact ce imi trecuse si mie prin cap,asa ma ofticaaaam!Dar deh...nu risti nu castigi!
    Of ar fi atatea de spus pe tema asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Scuze pentru greseli!Am scris repede si am uitat sa verific sa vad daca am scris anapoda.

    RăspundețiȘtergere