♡ About this blog

Un blog unde putem vorbi despre unele din problemele orcarui adolescent,afla lucruri noi.Am creat acest blog pentru a incerca sa ii ajut pe cei care au o problema,nelamurire,etc.Sper sa va placa ♡ ! XoXo

vineri, 27 mai 2011

♡ Intrebari

♡  Aceasta rubrica este dedicata intrebarilor voastre daca aveti vreo nelamurire,problema nu ezitati sa ma intrebati.Acest blog cum am mai spus este creat pentru a comunica cu cat mai multe persoane si pentru a incerca sa dau o mana de ajutor celor care au nevoie.Doar cu ajutorul vostru acest proiect poate continua,va rog sa ma sustineti daca va place ideea ;;).Pupici :*:*


12 comentarii:

  1. Buna,m-ai putea ajuta?nu stiu cum sa ii fac pe altii sa ma placa si sa imi fac noi prieteni.Mereu cand incerc sa imi fac prieteni se dovedesc a fi niste persoane rele.Te rog ajuta-ma.

    RăspundețiȘtergere
  2. @BabySparks:E bine ca ceri ajutorul,am sa iti raspund cad de curand la intrebare.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. BabySparks,cred ca as putea sa iti raspund si eu daca nu te deranjeaza.
    Iti voi spune din experienta mea de pana acum.Am 7 prietene si sunt mandra de ele!Pana in prezent am avut si discutii si divergente dar am rezistat si inca tinem una la alta.
    Eu niciodata nu am cautat prea mult sa imi fac prieteni din cauza timiditatii mele insa atunci cand intalneam pe cineva ma intrebam,oare o sa tinem legatura sau nu.
    Mai intai trebuie sa fi deschis dar nici naiv!Trebuie sa privesti bine oamenii din jur,sa ii observi, sa le analizezi comportamentul si sa decizi daca se aseamana cu al tau.Daca persoana cu care vorbesti are o fire care se potriveste cu a ta si daca vezi ca ramane langa tine la bine dar mai ales la rau, atunci cu siguranata ca este de incredere.
    De curand,m-am fript nitel.Am avut incredere in cine nu trebuia.Oricum pana sa vad cum sunt aceste amice false,simteam ca ceva nu este intocmai pe placul meu dar am lasat timpul sa decida si am cerut semne...iar acestea nu au intarziat sa apara.
    Chiar daca mai dai de cate o persoana care nu are ce sa caute langa tine,chiar daca o sa fi dezamagita si o sa te raneasca unii,nu te da batuta!Ia-le ca pe niste lectii de viata.
    Eu am considerat mereu ca un prieten adevarat este acela caruia ii poti spune orice si care nu iti va face niciodata rau stiind intimitatile tale,apoi daca te ajuta cand ai cea mai mare nevoie,daca iti apreciaza parerile,personalitatea,daca iti vrea binele si te corecteaza chiar daca stie ca poate te va deranja...Lista poate continua.
    Daca mai ai intrebari nu ezita sa le pui.
    Bafta multa si sper sa iti faci un cerc de prieteni care intai de toate sa fie niste oameni in adevaratul sens al cuvantului!

    RăspundețiȘtergere
  4. Inca un lucru:ai spus ca nu stii cum sa ii faci pe altii sa te placa.Cred ca trebuie sa privesti lucrurile dintr-o alta perspectiva.Nu cauta sa fi tu pe placul altora,ci cauta ca ei sa fie pe placul tau,fii sigura ca si ei fac la fel ;) Seleteaza in functie de principiile tale de viata!
    Vrand sa te faci placut este posibil sa recurgi la gesturi care poate ca nu te reprezinta,poate ca din dorinta de a intra intr-un grup anume,incepi sa iei decizii gresite,incepi sa te schimbi in rau.
    Fii deschisa,fii amabila,respectuoasa,fa compromisuri dar doar daca tu crezi ca acele compromisuri nu te vor afecta negativ sau pe termen lung,fii calda.
    Fii tu insati si astfel vei vedea cine merita.Cei care sunt ok si care iti pot fi prieteni,te vor accepta asa cum esti si nu vor incerca sa te schimbe,ci doar sa te corecteze spre binele tau,nu al lor!
    Prietenii adevarati nu vor niciodata sa fi altcineva,ci te vor pe tine asa cum esti insa vor sa stie ca progresezi!
    Alege sa te dezvolti nu sa imiti pe altii sau sa te adaptezi unde nu te simti in largul tau doar pentru a nu fi singura.
    Decat sa ai dusmani in jur,mai bine singura!Crede-ma!

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Ella: Multumesc ca ma ajuti cu proiectul asta.Raman datoare>:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Am si eu o intrebare daca nu te superi,sunt de mai mult timp cu un baiat si el ma cam ignora ce sa inteleg din compotamantul lui?

    RăspundețiȘtergere
  7. Tu esti foarte increzatoare in propriile forte ne poti spune si noua cum sa ne apreciem si nu ne mai consideram un nimic

    RăspundețiȘtergere
  8. Nici o datorie! ;)
    Imi face placere!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ana M.,cel mai bine in orice relatie,fie ea de amicitie sau amoroasa,este sa comunici cu persoana respectiva.Incearca sa afli care este cauza iar daca nu va vrea sa raspunda probabil poti intelege ca si-a pierdut interesul pentru tine.
    Indiferent de cate probleme avem pe cap,asta nu trebuie sa ne indeparteze de partener.Ba dimpotriva!Iar daca el nu stie sa se exprime in fata ta,atunci ajuta-l tu aratandu-i ca spunandu-ti ce are pe suflet tu nu il vei judeca si astfel se va simti mai usurat pentru ca supararea sa este impartita la doi.
    Daca insa nu este vorba de asta,atunci posibil sa fie alte motive:infidelitate sau chiar superficialitate.
    Posibil ca el sa fie genul de persoana care sa se plictiseasca foarte repede de orice...

    RăspundețiȘtergere
  10. Elenaandreea3000,in primul rand nimeni nu merita sa se simta asa cum spui tu ca te simti!Orice persoana are atat puncte bune cat si rele,nimeni nu este perfect.

    Ce te nemultumeste la tine?
    Fa o lista cu defectele si calitatile tale.Pune-le in balanta.Defectele sunt atat de mari incat iti domina personalitatea sau sunt doar cateva chestii care pot fi corectate?


    Apoi te mai rog ceva.Scrie in fiecare zi ce ai facut.Incearca sa pui cat mai multe detalii in acest mic jurnal si puncteaza acolo faptele de care te mandresti,ce realizari ai avut,ce esecuri iar cand ajung in dreptul lor,gandeste-te unde ai gresit si ce te-a facut sa nu iti atingi scopul.Daca afli cauza problemelor tale,atunci ele sunt pe jumatate rezolvate (este vorab tatalui meu,am retinut-o si acum ti-o spun si tie poate te va ajuta).

    In alta ordine de idei,inceraca sa iti amintesti in ce momente te simti ca un nimic.Probabil tu asociezi cu vreo trauma,cu vreo vorba urata,cu vreo intamplare,sentimentul de inutilitate.

    Incearca sa te impaci cu acele evenimente cauzatoare de rani.Daca stima ta de sine scazuta este provocata de catre anumite persoane,nu te mai agata de trecut,acele perosnae nu se vor schimba,insa tu da!Daca tu vei privi lucrurile altfel atunci acele persoane nu te vor mai influenta.La un moemnt dat vei ajunge sa fi imuna la orice lucru negativ care te inconjoara,vei fi mai puternica si iti vei stii valoarea.
    Nu zic sa nu accepti critici dar asculta-le doar pe cele constructive,care te fac o perosna mai buna,nu cele care te doboara si te dau inapoi.Acestea din urma nu sunt sfaturi sunt doar rautati!

    Sper ca te-am mai lamurit un pic.

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Ela: frumos mod de a te aprecia pe tine ca persoana,ai un caracter foarte frumos si ii molipsesti si pe cei din jur cu fericirea si bunatatea ta.

    RăspundețiȘtergere
  12. Sa stii ca daca este asa atunci ma bucur mult!
    Tin minte ca o prietena avea nevoie de sfaturi si sa fie ascultata iar cand mi-a spus ca ii transmit energie pozitiva si ca am scos-o din anumite stari chiar am rams uimita.Nu stiam ca acele mici vorbe au avut un asa efect si ca chiar conteaza.
    Multumesc Delia!

    RăspundețiȘtergere