♡ About this blog

Un blog unde putem vorbi despre unele din problemele orcarui adolescent,afla lucruri noi.Am creat acest blog pentru a incerca sa ii ajut pe cei care au o problema,nelamurire,etc.Sper sa va placa ♡ ! XoXo

luni, 30 mai 2011

Prietenul meu ma ignora

Hello again,o fata Ana.M ma rugat sa o ajut si asta am de gand sa si fac."Ana M. spunea...Am si eu o intrebare daca nu te superi,sunt de mai mult timp cu un baiat si el ma cam ignora ce sa inteleg din compotamantul lui?" In primul rand trebuie sa te pui in pielea lui sa vezi daca l-ai suparat cu ceva  si daca da sa incerci sa il faci sa treaca peste.Poate ai spus ceva ce la ranit orice este posibil.Dar chiar daca asa ar fi normal trebuia sa iti fi spus.Deci nu luam prea mult in considerare varianta asta.Stii ca deobicei cand se intampla asta foarte probabil vrea sa va despartiti,stiiti cum sunt unii baieti din ziua de azi :-j care le e frica sa isi asume responsabilitatea.Am zis unii !!! sunt si numeroase exceptii ceea ce ma bucura nespus ca sunt si persone cu suflet bun.Daca asa ar fi ar trebui sa fii ferma pe pozitii si sa nu te lasi impresionata de scuzele lui.O ultima varianta care imi vine acum imi minte ar fi posibilitatea sa treaca printr-o stare mai proasta ceea ce tuturor ni se intampla uneori si cei din jur se intreaba ce e cu noi ceea ce poti face in aceasta situatie e sa gasesti diverse lucruri noi care sa le faceti impreuna care sa il faca sa te iubeasca si mai mult ca de exemplu:Un picnic romantic sau o mica excapada la mare:-?.Ar fi dragut,cum am zis si la inceput gandeste-te cum ar fi sa fii in locul partenerului de viata,si ai sa vezi ca o sa gasesti o modalitatea de a va apropia din nou.Sper ca te-a ajutat sfatul meu,pupici:* si nu mai fi trista.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu